Jobb och slit

Igår gick det toppenbra på dressyrträningen och Pompe var helt löddrig av svett så det var väldigt lyckat. Även jag var väl lite mör i kroppen efteråt. Även blåbärsglassen gick bra att göra, men vi har dock inte smakat den än. 
 
Idag ska jag måla bord, stolar och hästtransport med mamma och så ska jag rida och smörja sadel och träns. Efter det tänkte jag att jag faktiskt borde hinna att ta det lugnt och vila lite också. Jag har dessutom bestämt mig för att jag ska bada i våran pool för första gången i år idag. Jag hoppas att det inte är allt för kallt!
Jag och Pompe när vi hade varit med i en träningstävling i hoppning och kommit trea på 80cm och vunnit 90cm
 

Ha en bra dag!
 
//Amanda
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0