Avstamp, flyg, landa!

Idag var jag och Pompe på hopptävling på Ekenryttarna. Det var Connemara-mästerskap och det var många vackra connemaror där (inkl. Pompe). Vi fick inga placeringar, ska jag vara helt ärlig så fick jag runt 17 fel i båda klasserna vilket berodde på att tävlingen gick poå gräs. Det var halt så vi fick ingen ordentlig fart vilket ledde till att Pompe både rev och vägrade en del. Han var väldigt osöker då han hade halkat rätt många gånger och även jag var lite osäker eftersom en annan häst hade gått omkull och hans ryttare hamnat i ambulansen. Men trots felen är jag nöjd, det var ju trots allt första gången vi någonsin hoppade på gräs och vi blev inte uteslutna så som ca.10 st andra blev.
 
Andra bilder tagna för ca. ett år sedan av en kompis. Hoppbilderna bjuder jag på trots ful sits, ful min och lösa tyglar, haha!
 

Ha en bra dag!
 
//Amanda
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0