En rolig besvikelse

En konstig rubrik... jag vet! Men jag tänkte förklara vad jag menar. Idag var jag ju på hästutställning, några ord som beskriver hur det var är, molnigt, regndroppar, kallt, enkelt, spännande, kul. Med det menar jag att det var molnigt och kallt och till och med började småregna lite! Det var spännande och kul att se en utställning då jag aldrig har gjort det förrut. Enkelt är en neutralt ord då det var både positivt och negativt, positivt för att jag då vet att det är enkelt och lätt att ställa ut sin häst, så jag kan enkelt göra det nästa år. Negativt... jag hade förväntat mig mer... vackra hästar med silkesman som rör sig med en svepande lätthet och smidighet. Alltså lite höga förväntningar, men det var kul och intressant och om jag har möjlighet så kommer jag att ställa ut Pompe nästa år!
 
Jag hade kanske förväntat mig något av detta grace som denna häst visar!
 

Ha en bra dag!
 
//Amanda
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0